Márciusban a beton sávelválasztónak csapódott egy Tesla Model X egy kaliforniai autópályán. Az autóba aztán belerohant két másik jármű is. A 38 éves sofőr meghalt, az autó pedig felgyulladt.
A gyártó korábban közölte, hogy az autó önvezető módban volt a baleset idején. A Nemzeti Közlekedésbiztonsági Testület (NTSB) vizsgálata most azt is megállapította, hogy az autópilóta közvetlenül az ütközés előtt még fel is gyorsított, és se nem fékezett, se nem próbált kitérni a betonakadály előtt - írta a 444.hu a Guardian alapján.
Kapcsolódó
A kaliforniai balesetről a cég azt állította, hogy a sofőrt figyelmeztette a rendszer, hogy vegye kézbe a kormány. A hatósági vizsgálat azonban arra jutott, hogy ez a figyelmeztetés 15 perccel korábban történt, viszont a baleset előtti percben a sofőr keze többször is a kormányon volt - igaz, az utolsó másodpercekben nem.
Képünk illusztráció, forrása: Anne Lebreton/AFP
Legolvasottabb

Válogatás nélkül beoltana minden 45 év felettit a kormány

Hasznos tanácsot kaptak a magyar nyugdíjasok

Már itt van az egydózisos Szputnyik-oltás!

Újranősül Mészáros Lőrinc, a menyasszonya vall a kapcsolatukról

Új sztráda és határállomás épülhet Magyarországon

Fenyegető üzenetet küldött Putyin

Új korszak a NAV-nál: fogják a fejüket a könyvelők, erről nem szólt a hivatal

Két pofont is kapnak a napelemet tervezők, érdemes sietni
