Kedden elindította magyarországi platformját is a Zalando, így több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak a magyar vásárlók.

Kínálatában számos olyan márkával találkozhatnak a vásárlók, amelyek korábban nem voltak elérhetők a magyarországi piacon.

A cég kényelmi funkcióit is elérhetővé teszi Magyarországon. A hazai vásárlók igénybe vehetik az ingyenes házhoz szállítási szolgáltatást, a rendelést követő 100 napig díjmentes termékvisszaküldési lehetőséggel élhetnek, emellett magyar nyelvű ügyfélszolgálat áll rendelkezésükre.

 A GLS-sel való együttműködésnek köszönhetően a vásárlók a rendeléstől számított 3-5 napon belül kézhez vehetik rendeléseiket, akár a házhoz szállítást, akár a több mint 1200 átvételi pontból és 250 csomagpontból álló hálózatot választják. A rendelések visszaküldését futár igénybevételével vagy a több mint 1100 visszaküldési ponton történő leadással is intézhetik. 

Nálunk mindenki megtalálhatja a kedvenc stílusát. Örömmel üdvözöljük a magyarországi vásárlókat és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megfeleljünk az online divat iránti egyre növekvő igényeiknek

– mondta Daniel Rogiński, a vállalkozás közép- és kelet-európai igazgatója. 

A helyi magyar márkák és kiskereskedők számára is hatalmas lehetőséget jelent a vállalat magyarországi indulása, hiszen a vállalat partnerprogramján keresztül a hazai vásárlók mellett Európa 24 országában közel 49 millió aktív felhasználó részére értékesíthetik termékeiket az online platformon keresztül. A Zalando ezzel kívánja segíteni a helyi márkák és kiskereskedők növekedését, nemzetközivé válását, és digitális stratégiájuk megvalósítását. 

Ahogy arról korábban a Napi.hu is beszámolt, a vállalat 2021-ben sikeresen indította el szolgáltatását Litvániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Horvátországban.