A szupermobilra bukik a legtöbb ember

A Google keresési szavainak listáját az Apple iPhone-ja vezeti, pedig tavaly lényegében nem is létezett ez a kulcsszó.
NAPI Online, 2007. december 5. szerda, 08:32
Fotó:

A Technology & Entertainment piackutató cég összesítése szerint idén az iPhone volt a Google keresőjébe legtöbbször beírt kulcsszó. Tavaly aligha kerülhetett volna fel a listára, hiszen nem is létezett ez a termékelnevezés. A mobiltelefont, zene- és videolejátszót, illetve internetező eszközt egyesítő iPhone-t júniusban mutatta be a fejlesztő Apple, s azóta teljesítette azt az ígéretét, hogy az USA-ban néhány hónap alatt egymillió darabot ad el belőle. Igaz ugyanakkor az is, hogy menet közben, a nyár végén árleszállítással adtak lendületet a lanyhuló keresletnek.

A Google kulcsszavainak listáján a Webkinz szerepel a második helyen, az az ugyuli-bugyuli kis állatka, amelynek weboldalán regisztrálhatják magukat a felhasználók és játszhatnak vele. A sztárpletykákat közzétevő TMZ web site a rangsor harmadik helyezettje, míg a negyedik a transformer játék, amelyet az autóból gonosz óriás idegenné átalakulni képes gépekről szóló film is népszerűsített.

Az ötödik a YouTube videomegosztó site, a hatodik Club Penguin gyerekeknek szóló közösségi oldal, a hetedik a MySpace, ugyanennek felnőttebb kivitele, a nyolcadik a Heroes (Hősök) szó, ami a róluk szóló filmsorozatnak köszönheti népszerűségét, a kilencedik a Facebook, egy újabb közösségi site, végül a tizedik Anna Nicole Smith, a februárban elhunyt Playboy-nyuszi és szexszimbólum.

HOZZÁSZÓLÁSOK