Döngethetik a mellüket a lengyelek

Lengyelország mindig is ismert volt kozmetikumairól, szépítőszereiről, krémjeiről. Mára ez az iparág odáig fejlődött, hogy a világ hatodik legnagyobb ilyen ágazata és egyes lengyel termékek verik az luxusmárkákat is.
Barabás Júlia, 2017. augusztus 26. szombat, 09:42
Fotó: Stockfresh

Néhány éve még az olyan nevek, mint az Estée Lauder vagy a Guerlain egy vagyonba kerülő termékeken voltak láthatók, és a luxusipar óriásainak árucikkei ma sem olcsók. Ugyanakkor manapság az üzletekben rengeteg versenytárs márka van, közülük számos lengyel céghez köthető. Ma már sok olyan lengyel termék van, amelyet a világon a legjobbnak elismert márkák mintájára készítenek - büszkélkedik a businessinsider.com.pl hírportál.

Az első helyen az Inglot áll, amely világsikert ért a profi sminkesek körében. Szívesen használják a filmesek és a tévések. Az Annabell Minerals ásványi kozmetikumokat állít elő, igazodva ahhoz a trendhez, amely előnyben részesíti a természetes anyagokat a bőrápolásban. E cég termékei nem drágák a világmárkákkal összevetve. A Wibo inkább közepesnek mondható korábbi termékeit jó minőségű kozmetikumokra cserélte. Ezeket szintén használják a sminkmesterek.

A Bell 30 éve ismert a lengyel piacon, szinte nem volt olyan lengyel nő, akinek a táskájában ne lett volna egy Bell rúzs. Amikor azonban megjelentek a jobb minőségű kozmetikumok, a Bellről megfeledkeztek a vevők. Mára ez a helyzet megváltozott: a cég megalkotta a Bell Hipoallergén sorozatot olyan termékekkel, amelyek kifejezetten a bőrérzékenyeknek készülnek, valamint azoknak, akik előnyben részesítik a természetes összetevőket.

A Blend egyetlen terméket gyárt, de az esélyes arra, hogy a világpiacon mindenkit előzzön: a sminkszivacsról van szó. A legismertebb gyártó, a Beauty Blender szivacsa. 60-80 zloty (4500-6000 forint), míg a minőségében állítólag nem rosszabb lengyel terméké csupán 30 zloty (2300 forint).

HOZZÁSZÓLÁSOK