Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Tesco megszünteti nagyáruházaiban a nem jól teljesítő területeket, például a műszaki termékek értékesítését, és másként hasznosítja a felszabaduló területeket. A budaörsi hipermarketben például a korábban 16 ezer négyzetméteres áruház eladótere 6300 négyzetméterre csökkent, a többi területen posta, éttermek, butikok, gyógyszertár és pénzváltó kapott helyet - mondta Matt Simister a Tesco közép-európai igazgatója a Magyar Nemzetnek, amit a 24. hu szemlézett.

A brit áruházlánc vezetősége szerint sokkal vonzóbb a szinte bevásárlóközponttá átalakult hipermarket a vásárlóknak. Ráadásul összességében a korábbinál színvonalasabb szolgáltatást tudnak így nyújtani, illetve eredményesebbé is válnak, hiszen az eladótér egy részét bérbe adják. Újabb áruházak nyitását nem tervezik, inkább a meglévő eladótereket fejlesztik.