Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Régi szokásuk az arra járó oroszoknak és a turistáknak, hogy a moszkvai metró Revoljuciji plosagy állomásán megsimogatják a szovjet érában odakerült bronzszobrok bizonyos részeit, amihez babonás hiedelmek kapcsolódnak. Ugyanakkor az orosz főváros metróján naponta milliók utaznak, ezért az állandó dörzsölésnek a fém sem tud ellenállni.
Ennek eredményeként a moszkvai közlekedési vállalat szerint túlságosan lekoptak a szobrok, ezért arra kérik az utazókat, hogy a simogatást cseréljék fel érintés nélküli fohászkodásra - derül ki a Moscow Times cikkéből.
A Vörös tér közelében lévő metróállomáson lévő szobrok simogatásának hagyománya 1938-ig nyúlik vissza. A Beuman Műszaki Egyetem diákjai dörzsölték először leckekönyveiket Ingus kutya orrához, amely egy határőrt ábrázoló szoborhoz tartozik. Az ifjak úgy vélték, hogy ennek köszönhetően átmennek a következő vizsgájukon. A szokást más kívánságokkal a többi utas is átvette, aminek eredményeként a kutya orra fényesen csillog.
A 76 bronzszobor közül mások is kabalává váltak. Egy diáklány cipőjének simogatása például a babona szerint szerencsét hoz a szerelemben és a házasságban. Egy tengerész kezében lévő zászló dörzsölésével jó napunk lehet, egy szovjet titkosszolgálati tiszt kezében lévő Mauser pisztoly simogatása a pénzügyekben hoz szerencsét.
Matvej Manizer szobrász alkotásai körül a legkülönösebb babona ahhoz fűződik, amelyen egy paraszt látható egy tyúkkal és egy kakassal. Vannak akik azt hiszik, hogy a madarak képesek eltüntetni a kifizetendő számlákat, míg mások szerint egyenesen a gonoszt testesítik meg, amely közeleg.
A metrót üzemeltető vállalat közleményében letette a főesküt, hogy a szobrok ugyanúgy szerencsét hoznak, ha nem simogatják őket, csak előttük állva kérik a közbenjárásukat az égieknél. Tapasztalt szoborsimogatók úgy vélik, hogy a telepatikus kommunikáció ugyanolyan hatásos lehet, mint a fizikai érintés.
Ahogy a PSA haszonjárműveknél már megszokhattuk, ugyanazt a típust kínálják többféle néven és jelvénnyel, azaz a műszaki tartalom sem tér el egymástól.