Az északkeleti csangcsuni székhelyű FAW egyike annak a három kínai autóipari óriásnak, amelyet a kínai kormány támogat azért, hogy a WTO tagság után piacra lépő külföldi cégekkel szemben is versenyképes tudjon maradni. (A FAW-nak közös beruházása van a Volkswagennel, és a FAW gyártotta azt a Vörös Zászló nevű sedant, amivel a kínai vezetők jártak, mielőtt külföldi típusokra váltottak.) A FAW gépkocsikat 115-500 ezer jüan (14-60 ezer dollár) közötti áron értékesítik és a célcsoport a középső és a felső szegmens. A Tiencsin Auto révén pedig az olcsó és alsó kategóriás autók piacára törhet be a cég. A családi autók értékesítése az egyik legfontosabb terület a gyorsan fejlődő kínai piacon. Tiencsin Autó piacvezető volt ebben a szegmensben, amíg a versenytársak meg nem érkeztek az új modelljeikkel így a kemény árverseny 87,05 millió jüan veszteséget okozott a cégnek. Az elemzők szerint a Tiencsin Auto kihasználhatja a FAW erős pénzügyi hátterét és értékesítési hálózatát, míg utóbbi betörhet az alsó kategóriás autók piacára, ahol a Tiencsin jól ismert márkát, a Xiali-t futtatja. A kínai autópiac az egyik leggyorsabban növekvő a világon, ugyanakkor a versenyt eddig korlátozták. Az ország WTO tagságával azonban az import járművek ára 40-50 százalékkal csökkent. Kína két-három a világpiacon is versenyképes vállatot szeretne kialakítani. A kínai piac évente 2,3 millió gépkocsit termel, de mindössze 10 gyártó éves termelése haladja meg az évi 100 ezret.