Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az orosz bevásárlóközpontok forgalma öt év hanyatlás és stagnálás után nagyot javult a 2019 végén - adta hírül a Moscow Times. A Watcom Shopping Index, amely Moszkva legnagyobb üzletközpontjainak forgalmát méri, 647 pontra ment fel az év utolsó hónapjában szemben 2018 azonos időszakának 625-ös mutatójával. Ez volt a legjobb év végi adat 2013 óta.
Oroszországban az új év az ajándékozási időszak, ezért a megelőző év utolsó hete jól mutatja a vásárlók optimizmusát vagy pesszimizmusát. Egyben ez az időszak, amely a legfontosabb a kiskereskedőknek.
A szakértők azzal magyarázzák a vásárlók magatartásának változását, hogy immáron kevesebbet takarítanak meg, e helyett az óvatos fogyasztás útjára léptek. Pörgeti a bizniszt, hogy az áruházak folyamatosan akcióznak és a bevásárlóközpontok bővítették szórakoztató szolgáltatásaikat, például a szerencsejátékok kedvelőnek becsábítása érdekében.
Az elmúlt két évben a fogyasztási index esett, ami a vevők reáljövedelmének stagnálását tükrözte. Emellett visszavetette a fizikai vásárlásokat az online fogyasztás erősödése. Az összes forgalom 4,5 százalékát adták az utóbbiak az elmúlt évben, ami 20 százalékos növekedést tükröz az egy évvel korábbihoz képest.
Viszonylagos csöndben kúszott be tíz évvel ezelőtt a magyarországi piacra a Suzuki Kizashi. Nem volt oka a csinnadrattának, hiszen mindössze egyetlen változatban kínálták, egyrészt...