Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Oroszország még októberben is szállított Lengyelországnak olyan szenet Ukrajnából, amely az orosz szeparatisták ellenőrzése alatt álló területeken lévő bányákból került ki - írta az onet.pl. Az epravda.com.ua információja szerint összességében 45 ilyen forrásból származó vagon szenet kaptak a lengyelek.
Az ügyről először a Gazeta Prawna gazdasági lap tudósított október elején. A senki által el nem ismert, úgynevezett Luhanszki Népköztársaság területén kitermelt szén először Oroszországba kerül, majd az ott beszerzett hamis dokumentumokkal exportálják az EU országaiba.
Lengyelországba a Doncoaltrade társaság viszi be az antracitot, azaz a legtöbb energiát adó szenet, amelyet Katowicében jegyeztek be. Ennek elnöke és többségi tulajdonosa Olekszander Melnycsuk, aki rövid ideig energetikai és szénipari miniszterhelyettes volt a szeparatisták ellenőrzése alatt álló területen lévő Luhanszkban.
Ez a vállalat több módon is megsérti a lengyel jogszabályokat, például nem jelentette be időben székhelye megváltoztatását és nem jegyeztette be koncessziós jogát az illetékes hivatalban. A Melnycsukkal kapcsolatos cégek az adózásukat is megpróbálják "optimalizálni": például a a Darijvska nevű bánya részvényeinek 60 százaléka a ciprusi Vutek nevű vállalat kezében van.
A nyitókép forrása: Shutterstock
Mutatja ezt a 2012 óta gyártott w176-os előd sikere is, amely a nagypapák kedvence és az autószerelők rémálma helyett a fiatalok vágyának tárgyává tette az A osztályt. A korábbi két A-Merci generációnak ugyanis a szendvicspadlós felépítés miatti magas üléseibe könnyű volt beszállni, viszont a helyhiány miatt kisebb szerelési munkákhoz is ki kell húzni belőle a blokkot. A harmadik generációs belépő Mercedest a dizájn már magában eladta, azonban a presztízsen kívül sok mást nem tudott a kompakt konkurensek ellen felmutatni. Átlagos technika viszonylag szűkös helykínálattal, dinamikus formavilággal és kellemes vezethetőséggel. Az aktuális utódot azonban már nemcsak a forma fogja eladni: olyan technikai arzenál rendelhető hozzá, ami pár éve még a luxuslimuzinokban is csodaszámba ment.