A Lidl Tour öt év után vonult ki a romániai piacról a nemzetközi idegenforgalom számára kedvezőtlen konjunktúra miatt - írta a Maszol. A német vállalat tájékoztatása szerint a kiskereskedelmi cég online idegenforgalmi részlege az "utazások számára kedvezőtlen globális körülmények" miatt zár be. A Lidl Tour 2016 nyarán jelent meg Romániában, egy olyan időszakban, amikor a belföldi és a külföldi idegenforgalom is felfutóban volt.

Nem sokkal később, 2019 júniusában a cégvezetés arról számolt be, hogy a bevételeknek az előző évek tendenciáját követő, 60 százalékos növekedésére számít. Azóta a Lidl nem közölt információkat a Lidl Tour gazdasági eredményeiről. A Lidl Tour Romániában nem önálló jogi entitásként működik, eredményei a kiskereskedelmi vállalat bevételeihez és kiadásaihoz vannak hozzácsapva.

QP | Quality Placement

A Lidl Tour belföldi utakat éppúgy kínált az ügyfeleknek, mint sétahajózást, afrikai szafarikat és üdülést különféle egzotikus trópusi helyszíneken. Irodái nem voltak, nyomtatott katalógusait az áruházláncon keresztül terjesztették. A cégvezetés ígérete szerint a Lidl Tour megszűnését az ügyfelek nem fogják megérezni, a partner cégek garantálják az befizetett utazások zökkenőmentes lebonyolítását.