A kínai piacon értékesített Chevrolet Sail modellen alapuló márka már hazai pályán támaszt közvetlen kihívást a kínai autógyáraknak a GM egyre kisebb városokat célba vevő vidéki terjeszkedési stratégiájának keretében. A kisebb kínai városokban a piacot a hazai gyártók, mint például a BYD és a Geely Automobile Holdings uralják olcsó modelljeikkel. A partvidéki nagyvárosokra hamarosan már alig egy negyede jut majd eladásainknak, igazán nagy növekedési ütemre a harmadik és negyedik kategóriásnak nevezett kisvárosokban számíthatunk - mondta Terry Johnsson, a GM kínai üzletért felelős alelnöke a Reuters hírügynökségnek adott interjúban. A GM és kínai partnere, a SAIC Motor már a Sail, a Kínában kapható legolcsóbb külföldi modell bemutatása előtt megkezdte a munkát egy új kínai márkanevet viselő modell kidolgozásán. A Sail 8.600 dollárba kerül és januári bemutatása óta az autót ahogy érkezik, úgy viszik el a vevők a kereskedőktől. Az első Baojun 630-as modell hétfőn gördült le a szerelőszalagról, az ára még nem ismert. A Baojun jelentése "nemes vagy becses paripa". Kína a GM legnagyobb külföldi piacává nőtte ki magát. A GM kínai partnereivel, a SAIC Motor és a FAW Group cégekkel együtt az idén már több mint kétmillió autót adott el, ez több mint amennyit egész évre tervezett. A tehetősebb partvidéki városokban a GM továbbra is sikerrel értékesíti viszonylag drága Buick és Cadillac modelljeit, de folyamatosan bővíti értékesítési hálózatát Chevrolet modellcsaládja legnagyobb felvevő piacán, a kínai belföldi régiókban is. A GM jelenleg 550 Chevrolet márkakereskedővel rendelkezik Kínában, számuk az elkövetkező 3-5 év alatt akár meg is duplázódhat és a növekedés legnagyobb része a kisvárosokra jut majd. A többi külföldi autógyártó is hasonló cipőben jár: saját kínai márkát hoznak létre és egyre inkább a kisvárosi vevőkört veszik célba. A Nissan Motor és kínai partnere a Dongfeng Motor Group például Venucia néven fejlesztette ki saját kínai márkáját.