Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az orosz hatóságok zöld utat adtak annak a 8000 kilométer hosszú autópálya megépítésének, amely a kínai új selyemúttal párhuzamosan kötné össze Európát Kínával - írta a Business Insider Polska.
A hatalmas autósztráda 2000 kilométer hosszú orosz részének építése 12-14 évig tart és 600 milliárd rubelbe kerül. (Ez 2690 milliárd forint mai árfolyamon, ami a paksi bővítésre adott orosz hitel nagyságrendjébe esik - a szerk.) A pénzt állami és magánforrások bevonásával teremtik elő.
Az új négysávos út Fehéroroszországból indul, összeköti majd Minszket és Moszkvát. Keleten Kazahsztán felé folytatódik. Kína az új selyemút programmal, amelynek célja lerövidíteni a kínai áruk szállítási útvonalát Európába és Közel-Keletre, főként a vasúti és a vízi szállítás fejlesztését támogatja.
A költségek szempontjából a vasúttal nem versenyezhet a közút, ám a légi szállításnál nagy távolságra olcsóbb lehet. Az új autósztráda emellett tíz nappal rövidebb szállítási időt kínálhat, mint a vonat. A tengeri út Brüsszel és Peking között 20-45 nap, a vasúti 15-20 nap, a légi szállítás két napot vesz igénybe. Lengyelország tranzitországként is szép pénzt kaszálhat majd az új autópálya-folyosón. A vámoláson a varsó büdzsé közel hárommilliárd zlotyt (221 milliárd forint, a budapesti 4-es metró építési költségének fele) keresett 2018-ban.
A flexibilitás új korszakát hozta el a világjárvány a munkaerőpiacra, ami felértékeli a minőségi HR-szolgáltatásokat.
Kitörölhetetlen emlék a Need for Speed Underground 2 és nem csak az autók vagy azért, mert suli után a matek házi helyett épültek a nagylökhárítós, neonfényben úszó, vállalhatatlanul...
Suzywong, 2019.08.04 21:51