Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az eredeti szerződésben rögzített feltételekkel működésképtelen lehet a budapesti tömegközlekedésre tervezett elektronikus jegyrendszer - jelentette a Népszabadság. A rendszert megvásárló BKK úgy gondolta, hogy a szállító német Scheidt & Bachmann technológiáját saját erőből egyesíti a sajátjával, ám ez nem lehetséges.
Jelenleg nincs, aki összehangolja a rendszer két különálló elemét, és ez még nem minden. A Budapesten telepítendő technológia minden eleme bizonyított már külföldön, ám nem együtt, hanem csupán külön-külön. A különböző műszaki megoldások technikai egyeztetése egyelőre nem megoldott.
A jelen helyzet szerint a jegyként-bérletként működő kártyák leolvasói és a központ közötti kapcsolat túl lassú lenne, ami például elfogadhatatlan sorállást teremtene a metróállomások beléptetőkapui előtt és időigényes a jegyellenőrzés a járműveken.
A Népszabadság úgy tudja, hogy a BKK a 2014-ben kötött szerződés módosításával orvosolná a gondokat. A tárgyalások hónapok óta folynak a német cég és a BKK új vezetősége között. A változtatás pluszköltségéről semmit sem lehet tudni. Tovább bonyolíthatja a helyzetet, hogy az a HÉV-üzletág állami tulajdonba adása miatt - mai megváltoztatja az eredeti feltételeket - az EBRD felmondhatja a projekthez adott hitelét.
A főváros korábban elismerte, hogy a tervezett 5,3 milliárd forintot felül további hatmilliárdot kellett betolnia a fejlesztésbe.
Aligha marad a következő generációs Mustang a nyers erőnél és a hátsókerék-hajtásnál, az általában legjobban értesült amerikai lapok szerint a következő Mustang már összkerekes- és hibrid-változatban is ott lesz majd a piacon.