Nemrégiben Sony, LG, Panasonic és Samsung cégek is bejelentették belépésüket a piacra, így nem érthető az árverseny rövidtávú kialakulásának víziója.Az egyéb szórakoztatóelektronikai kiegészítők (például Blu-ray lejátszók és házimozi-rendszerek) piacát is átstrukturálhatja a 3D-s tévék térnyerése - hiszen ezekre is ki kell terjeszteni az új technológiát - és ne feledkezzünk meg a digitális szemüvegekről sem. A háromdimenziós térélmény átélését segítő okulárék ára jelenleg 300 dollár és ez drágíthatja a televíziókat is.Az új termék bevezetését a futball világbajnokság kezdetére időzítik, ettől várják az áttörést.
Az iSuppli elemzői szerint az első modellek csak tesztelésre készülnek és a világbajnokság által támasztott kereslet indíthatja el a 3D tévék felemelkedését.Várhatóan Magyarországon is megjelennek az ilyen típusú tévék a tavasz vége felé. Nekünk azonban még várnunk kell, hiszen a háromdimenziós műsorszórás még az Egyesült Államokban is gyerekcipőben jár - 3D-s játékokból azonban akár már a magyar fogyasztók is válogathatnak.