Noha a francia autógyártó piaci részesedését 0,7 százalékponttal 9,4 százalékra tudta növelni a kontinens 18 országára kiterjedő adatok szerint, az értékesítések az előző évhez képest tavaly mintegy 3,2 százalékkal estek vissza.

Az összeszerelt gépjárművek eladási mutatója ennél nagyobb mértékben, 9,7 százalékkal gyengült, ami elsősorban az autópiac 2008 utolsó négy hónapjában tapasztalt brutális szűkülésének tudható be.

A nyugat-európai piacokon a tavalyi évben a Peugeot eladásai meghaladták ugyan az egymilliós darabszámot, ez 2007-hez képest mégis 11,4 százalékos visszaesést jelent.

A gyártó a mínuszok ellenére elégedett piaci teljesítményével: sikerült ugyanis megőrizni 7,3 százalékos részesedését a kontinens járműpiacán. A társaság a szigorodó uniós kibocsátási előírásoknak megfelelő, 120 grammnál alacsonyabb károsanyag-kibocsátású járművek szegmensében 15,4 százalékos piaci szeletet tudhat magáénak.