Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Amikor júliusban a Boeing bemutatta fele részben kompozit anyagokból készült új utasszállító repülője, a Boeing 787 Dreamliner első példányát, elismerték, hogy annak felkészítése a repülésre még nem fejeződött be. A tervek szerint az ősz elején meg kellett volna történnie az első tesztrepülésnek, azonban kisebb-nagyobb hiányosságok miatt - amelyek a cég beszállítóinál jelentkeztek - ezt két-három hónappal el kellett halasztani.
A szállítási határidő szorít: jövő májusban már át kellene adni az első gépet a japán Nippon Airwaysnek, ezért most azt mérlegelik, hogy az első repülőgép javításának befejezése előtt - az ismertté vált hibákat kiküszöbölve - gyorsan összerakjáka másodikat, és azzal kezdik meg a tesztrepüléseket. Így lesznek a másodikból az elsők - kérdés persze, hogy sikerül-e időben befejezni a Honeywell-lel együtt a 787-es repülés-ellenőrző rendszerének számítógépes programját, mert egyebek mellett ez sem készült el időben.
Érdekes cikket adott ki a Die Welt magazin a Center Automotive Research érdekes statisztikáiból, ami a Németországban forgalomban lévő autók számát és megoszlását vizsgálta, konkrétan...