A vártnál nagyobb bevételre tett szert a világ legnagyobb reklámügynöksége

A WPP, a világ vezető reklámügynöksége szerdán a szakértők által vártnál nagyobb hathavi bevételadatot közölt, egyben feljavította éves bevételi várakozását a szolgáltatásai iránti keresletnövekedés hatására.
MTI, 2016. augusztus 24. szerda, 10:51
Fotó: Reuters

A cég bevétele a június végével záródott hat hónapban 3,8 százalékkal nőtt, szakértők 3,2-3,3 százalékos bővülést vártak. A WPP most azzal számol, hogy idei növekedése jóval 3 százalék feletti lesz az eddig várt 3 százalék feletti helyett.

A reklámügynökség fél éves adózott eredménye 56,6 százalékkal, 245,8 millió fontra esett, igaz, elsősorban egy 122 millió fontos egyszeri leírás miatt.

Egy közelmúltban ismertetett tanulmány szerint a londoni értéktőzsde irányadó FTSE-100-as indexét alkotó száz legnagyobb vállalat vezetői közül a WPP reklámcég feje, Martin Sorrell (képünkön) keresett a legjobban tavaly, összességében több mint 70 millió fontot (25,6 milliárd forintot) kapott.



HOZZÁSZÓLÁSOK