Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
"Jelenleg csak gépeink méretének növelésével tudjuk bővíteni forgalmunkat, mert a le- és felszállási jogok korlátozva vannak Európában" - fogalmazott Akbar Al-Baker. "Ha további akadályokba ütközünk, be fogjuk fejezni az európai repülőgépek vásárlását" - jelentette ki. "Milyen hatása lenne egy ilyen lépésnek a németországi munkahelyekre?" - tette fel a kérdést.
A Qatar Airways légitársaságnak 186 Airbus gépre van megrendelése. A légitársaság vezérigazgatója egyebek között abban látja az arab légitársaságok versenyelőnyét, hogy az olyan hazai reptereiken, mint például Dubai vagy Doha nincs érvényben éjszakai repülési tilalom. "Középhatósugarú gépeink átlagosan napi 14 órát repülnek, míg a Lufthansa gépei 7,5 órát. Nagyhatósugarú gépein pedig 17 órát repülnek egy nap, a Lufthansa gépei csak 12 órát" - mutatott rá. A gépek mindkét társaságnak ugyanannyiba kerülnek, a Qatar Airways viszont hatékonyabban tudja kihasználni őket.
Al-Baker az interjúban elmondta, hogy számos német repülőtértől kaptak már megkeresést járat létesítése ügyében. "A Lufthansa ezzel nem veszítene semmit, mivel problémája igazából a hatékonysággal van" - mondta. Véleménye szerint a Lufthansa egy remek légitársaság lenne, ha a szakszervezetek nem kötnék gúzsba.
A Nissan NV200 tulajdonképpen döbbenetesen rég velünk van. 2009-ben kezdték árulni, 2010-ben volt az év furgonja Európában, mi is akkor teszteltük először, szóval idén már 12 évesek...