Új kiszereléssel támad az Aldi

Az Aldi a fogyasztói igényekhez alkalmazkodva új, kisebb méretű kiszerelésben is árul borokat az Egyesült Királyságban lévő üzleteiben. A briteknél egyelőre az alacsonyabb keresetű réteg körében egyelőre nem olyan népszerű a borfogyasztás, a lépéstől azt várják, hogy az olcsóbb változat népszerűbb lehet.
Szabó Dániel, 2019. február 6. szerda, 18:57
Fotó: Getty Images - Matthew Horwood.

Az Aldi elindított a hagyományos kiszerelésű borosüvegek helyett fele akkora palackokat helyez ki az egyesül királyságbeli boltjaiban. A szokványos 750 mililiter helyett 375 milis kiszereléseket kezdenek árusítani. Prémium, saját címkével ellátott, akár egy személynek is elegendő borokat kínálnak, amelyeket azzal hirdetnek, hogy olyanoknak ajánlják, akik józannak maradva akarnak élvezni egy minőségi italt - írja cikkében a Drinking Business.

A diszkontlánc reklám- és marketingkampányát arra építi, hogy a kínálata bekerült három és feles palackok kiváló kísérők a munkanapok vacsorájához is, hiszen a fogyasztóknak nem kell másnaposságtól tartaniuk.

A kínálatba bekerült borok között van gy könnyed olasz rosé, egy chilei sauvignon blanc, egy argentin malbec, amelyeket mind 2,48 fontért (900 forintért) árulnak. Az exkluzívabb kollekcióban pedig a  Mâcon-Villages fehérbor kapott helyett. A választékot a fogyasztói visszajelzések alapján a jövőben bővíthetik is.

A brit Aldikban rendre szerepeltetik a világ legnagyobb bortermelő országainak termékeit a kínálatban, így többször árultak már magyar, olasz, spanoly, chilei, dél-afrikai, sőt román borokat is.

HOZZÁSZÓLÁSOK