Korlátozás az Aldinál - tarol a plüssrépa

Kevin, a sárgarépa a brit Aldi karácsonyi szupersztárja. A figurával ellátott termékek olyan népszerűek, hogy korlátozást kellett bevezetni a boltokban.
Csernátony Csaba, 2019. december 4. szerda, 06:20
Fotó: Aldi - Matt Cardy

Komoly rajongótábora lett Kevinnek, az Aldi karácsonyi reklámjában szereplő répának. A brit üzletlánc karácsonyi kampányának 2016 óta visszatérő sztárja Kevin, így az idén már 2 millió darab répás játékkal és egyéb termékkel készültek az ünnepi rohamra - derül ki brit Guardian online verziójából.

Julie Ashfield, a brit Aldi beszerzési vezetője elmondta, hogy tisztában vannak vele, mennyire szeretik a vásárlók Kevint, a sárgarépát, így idén növelték a kínálatot. Azonban úgy tűnik ez sem volt elég.

Az Aldi beszámolója szerint november 28-án, az üzletlánc által csak "narancssárga keddnek" nevezett napon - ekkor kezdődött a termékek értékesítése - 50 fős sorok várakoztak az üzletek előtt, hogy lecsaphassanak Kevinre.

A cégnek korlátozásokat is be kellett vezetnie: fejenként maximum két darab plüssfigurával lehet távozni.

HOZZÁSZÓLÁSOK