Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A rövidesen húsz éves születésnapját ünneplő TT az Audi "nagyon nagy sikertörténete, és természetesen szeretnénk, hogy ez a történet folytatódjék, ezért nem szüntetjük be a gyártást" - mondta a szóvivő, spekulációnak minősítve a modell közelgő végéről szóló híreket.
A TT valamennyi versenytársat együttvéve a legnépszerűbb a kategóriájában, és "nagyon a szívünkhöz nőtt". A következő hónapokban el is készül az aktuális generáció megújított változata, és "nem ez lesz az utolsó" - idézte az MTI a szóvivőt.
A TT gyártása az Audi győri üzemében "jóval a 2020 utáni évekig biztosított" - mondta a szóvivő. A gyártás beszüntetéséről szóló médiaspekulációk alapja az lehet, hogy a sportautók piaci szegmensében jelenleg csökken az eladások száma, és a városi terepjárók (SUV) törnek előre.
Az Auto Bild című lap a napokban azt írta, hogy már nem éri meg kétajtós autókat gyártani, mert egyre kisebb a kereslet, és nem javít a helyzeten, hogy "a TT az Audi ikonjának számít". A bajorországi Ingolstadtból irányított cég pénzt akar keresni a sportautóval, "és mivel ez már nem megy, a TT-t - az A5 típussal együtt - az örök vadászmezőkre küldik" - áll a beszámolóban.
"A német gyáraknak a magyar kormányra kéne borítaniuk az asztalt" - ezt a cikket olvasta?
Ahogy már a korábban kiszivárgott képekből sejteni lehetett, az új Maybach-Mercedes tanulmányautó nem csak stílusában meglepő ? a nagy limuzinok és a terepjárók keresztezése még ma sem megszokott ? de méreteiben is.