Behúzzák a reklámféket

A világ második legnagyobb reklámcége, a WPP Group előrejelzése szerint a reklámpiac 2009-ben erőteljesen lefékeződik majd.
NAPI Online, 2007. október 19. péntek, 15:34

A WPP Group részvényei négy és fél év óta a legnagyobb esést regisztrálták a londoni tőzsdén azt követően, hogy a vállalat bejelentette: harmadik negyedéves profitja alulmúlta a várakozásokat. A vállalat részvényei a nap folyamán 655 pennyért is cseréltek gazdát, mintegy 5,6 százalékot esve a koradélután.

A WPP eladásai 4,8 százalékkal emelkedtek, szemben az elemzők által elvárt 5,6 százalékkal. A bevételek a harmadik negyedben 1,48 milliárd fontot tettek ki az egy évvel korábbi 1,41 milliárd fontot követően.

A vállalat szakértői szerint a reklámpiac a 2008-as év során a pekingi olimpiának, az amerikai elnökválasztásnak és az futball Európa-bajnokságnak köszönhetően még a jelenlegi ütemben növekedhet, de 2009-re mindenképp lassulással kell számolnia.

HOZZÁSZÓLÁSOK