Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Újabb akciót indít a Tesco hazai pályáján, az Egyesült Királyságban, a burgonyafelesleg eltüntetésére - derül ki a vállalat honlapján megjelent tájékoztatóból. Valójában két legyet ütnek egy csapásra: egyrészt kiszolgálják a 30 százalékkal megugrott keresletet. Másrészt megszabadítják a burgonyatermelőket attól a feleslegtől, ami koronavírus-járvány miatt bezárt éttermek és pubok kieső kereslete miatt felhalmozódott náluk.

Az egyetlen gond, amit ezzel kapcsolatban a két félnek meg kellett oldania, hogy különbség van az áruházi vevőknek felkínált termény és a chips előállítására szánt krumpli között. (A szigetországban termő burgonya harmadát dolgozzák fel chipsnek.) Nevezetesen az utóbbi nem néz ki jól. Ezt leszámítva lehet, hogy a héjuk vékonyabb, de az ízük semmivel sem rosszabb. A Tesco "Tökéletesen nem tökéletes" termékei közé helyezte el chipsnek szánt burgonyát egy felirattal.

"Nem nézek ki olyan gyönyörűen, mint szoktam, de ettől függetlenül nagyon finom vagyok, vásárolj meg, s ezzel a brit farmereket is segíted!" Ki tudna ennek ellenállni? - tehetnénk hozzá. A Tesco emellett erőteljesen felfuttatta házhoz szállítási üzletágát: korábban minden 15 családi bevásárlásból egyet vittek ki a vevő lakására, ám néhány hét alatt megkétszerezték házhoz szállítási kapacitásukat.