Éves szinten a honlapokon megjelenő hirdetésekből származó bevétel 14, a keresésalapúaké pedig 15 százalékkal csökkent. A nettó nyereség 141 millió dollárt tett ki, részvényenként 10 centet, szemben az egy évvel korábbi 131,2 millió dolláros értékkel. Az elemzők ennél kisebb, részvényenként 8 centes eredményre számítottak.
A mostani negyedévre a Yahoo 55 és 65 millió dollár közötti üzemi nyereségre számít, a működési cash-flow 330 és 370 millió dollár , a teljes árbevétel pedig 1,45-1,55 milliárd dollár között alakulhat az előrejelzés szerint, szemben a Reuters által összesített elemzői várakozások 413,5 millió dolláros összegével. A cég által közölt, a vártnál rosszabb várakozások következtében 3,2 százalékot esett részvényeinek árfolyama.
Nem tett jót a céggel szembeni befektetői viszonyulásnak az sem, hogy Carol Blitz vezérigazgató a reklámipar gyenge teljesítménye ellenére a költségek további növekedését eredményező tervekről beszélt. A Yahoo bővíteni kívánja mérnöki-, sales és marketingcsapatát az új termékekbe való befektetés, illetve új brand-ek bevezetése érdekében - ez azonban ellentétben áll a korábbi hónapok költségcsökkentésről szóló bejelentéseivel.