Csalódást keltett a nagy divatlánc

A várt csaknem felével nőtt csupán a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc múlt havi forgalma.
MTI-Eco, 2016. szeptember 15. csütörtök, 12:25

A cég csütörtökön azt közölte, hogy az augusztusi forgalma 7 százalékkal bővült helyi devizákban történt elszámolás alapján éves összevetésben. Szakértők jóval nagyobb, 13 százalékos augusztusi forgalombővülést vártak.

Júliusban 10 százalék volt a növekmény. A vártnál kisebb augusztusi forgalmat a H&M a szokásosnál melegebb időjárással indokolta, ami miatt augusztus második felében csökkent a vásárlók száma.

A vállalatnak 4105 üzlete volt július végén világszerte az egy évvel korábbi 3649 után. A cég korábban azt közölte, hogy idén mintegy 425 új üzletet nyit globálisan, a legtöbbet Kínában és az Egyesült Államokban.

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalatának az árfolyama 2,4 százalékos mínuszban állt a kereskedés délelőtti szakaszában a stockholmi értéktőzsdén.

HOZZÁSZÓLÁSOK