Csalódást okozott a BMW

Elsősorban az eladások visszaesése okozta a bajor autógyártó 76 százalékos profitesését.
La-Torre Krisztina, 2009. augusztus 4. kedd, 10:08
Fotó:

A BMW AG 76 százalékos második negyedéves profitesést jelentett, főként a magas árkategóriájú autók és a sportkocsik iránti kereslet visszaesése miatt - írta Bloomberg.

A nettó eredmény 121 millió euróra (174 millió dollár) csökkent a tavalyi 507 millióról, ami 9 millióval elmaradt a Bloomberg által megkérdezett elemzők előzetes várakozásaitól is. A vállalat eladásai 11 százalékkal 12,97 milliárd euróra estek vissza, szemben a prognosztozált 12,7 milliárddal.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

Ocsek, 2009.08.04 15:06

Szerényebb árakat, a márka minőségéhez illeszkedő sokoldalúbb - és főleg praktikus - szolgáltatásokat kérünk, és relatíve nagyobb forgalam miatt, alacsonyabb profitráta mellett sem csökkenne ilyen mértékben a profit.
Tudomásul kellene venni, hogy az emberek egyre inkább megtanulnak gondolkodni és ésszerűen költekezni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Ocsek, 2009.08.04 14:56

A profit csökkenést ne varrják a recesszió nyakába!
Visszafogottabb árakkal, ésszerűbb, praktikusabb szolgátatásokkal felszerelve az autóikat, - növelhetnék a forglamat ebben az (új)gazdagok, sznobok és márkaszerelmesek által képviselt fogyasztói kategóriában is.
Az emberek - ha másért nem, a kényelmük kedvéért - lassan megtanulnak gondolkodni.
Vegyük észre ezt uraim!

Ocsek
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html