Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az Egyesült Királyságban előállított járművek háromnegyedét exportálják, a tengerentúli kereslet pedig idén 7,6 százalékkal emelkedett. Ezzel szemben a belföldi kereslet 4,3 százalékkal csökkent az év első három hónapjában - írta az MTI.
Márciusban 170 691 jármű került ki a brit gyárakból, 7,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban, ez a legmagasabb szám 2000 márciusa óta. Ezzel az első negyedéves gyártási adat - 471 695 autó - is tizenhét éve a legmagasabb szintet érte el.
A font gyengülése miatt a brit autóexportőrök előnyre tettek szert, azonban az importált alkatrészek aránya jelentősen mérsékelte az előnyt.
Mike Hawes, az SMMT elnöke szerint megtérülni látszik az a sok milliárd fontnyi befektetés, amely a brit autóiparban történt az utóbbi néhány évben. Mike Hawes aggodalmát fejezte ki a dízelautókat érintő esetleges korlátozó intézkedésekkel kapcsolatban, mivel a brit járműgyártás mintegy felét a dízeljárművek teszik ki.
A szervezet azt várja, hogy az éves brit autógyártás elérheti a 2 milliót 2020-ra, azonban ennek az a feltétele, hogy a Brexit után is megmaradjon a szabadkereskedelem az EU és az Egyesült Királyság között.
Képünk illusztráció.
Ugyan a LaFerrariban már volt elektromos hajtás, az csak a Formula-1-es autókhoz hasonló KERS-rendszerben testesült meg. Az új hibrid Ferrari valószínűleg önállóan is képes lesz...
Energetikai konferencia a Napi.hu és a Lounge Communication szervezésében