Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A francia élelmiszeripari konszern pénteken azt közölte, hogy a szeptember végével zárult három hónapban az eladásai 6,418 milliárd eurót tettek ki. Ez 3 százalékos éves emelkedést jelent a második negyedévi szerényebb, 2,5 százalékos bővülés után. A harmadik negyedévre a szakértők az eladások jelentősebb, 3,8 százalékos növekedéssel számoltak - írta az MTI.

A Danone, amely a világ vezető joghurtgyártója, pénteken azt is közölte, hogy az idei eladások növekedésére vonatkozó várakozását 2,5-3 százalékra rontotta az eddig becsült 3 százalékról.

A Danone különösen fontos piacán, Kínában a bébiétel-értékesítés már a második egymást követő negyedévben nőtt, a harmadik negyedévben több mint 20 százalékkal.

A Danone ásványvíz üzletágának az értékesítése 0,9 százalékkal csökkent Európában, részben a kiélezett verseny hatására, illetve amiatt, hogy a tavalyi harmadik negyedévben kiemelkedően nagy volt a kereslet az átlagosnál melegebb időjárás miatt.