A Walt Disney Co nettó nyeresége 26 százalékkal csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, mivel a válság továbbra is kivasalja a vállalat kábeltelevízióinak hirdetési piacát és a csak komoly árengedmények árán tudják fenntartani a Disney-témaparkok látogatottságát. Mivel a 954 millió dolláros eredmény hajszálnyival jobb volt az elemzői várakozásoknál, a cég részvényei feltámadtak 3,5 százalékos zuhanásukból. Az emelkedés előtt azt kifogásolták a befektetők, hogy a vállalat pusztán költségcsökkentéssel tartotta fenn nyereségességét, árbevétele 7 százalékkal, 8,6 milliárd dollárra csökkent. Az mindenesetre biztató, hogy megállt a piac szabadesése - értékelték az eredményeket a szakértők. A kábeltévé-üzletág üzemi nyeresége 13 százalékkal süllyedt, amit részben a csökkenő reklámbevételek, részben az önálló programok növekvő költsége okozott. A sportcsatornák jobban teljesítettek az átlagosnál. A témaparkok közelében lévő szállodák szállásköltségeinek durva csökkentése meghozta az eredményét: a nézőszám 3 százalékkal emelkedett, ám ennek ára a bevétel 9 és a profit 19 százalékos zuhanása volt. A Disney Stúdiói veszteséggel zártak, 12 százalékkal megzakkanó árbevétel mellett. Ebben az ágazatban minden rosszul alakult: a DVD-eladások és a tévésugárzások is csökkentek, miközben nem sikerült előállni valami igazán ütős filmmel. A vállalat vezérigazgatója, Bob Iger az mondta újságíróknak, hogy látják a gazdaság stabilizálódásának jeleit és fellendülés tempója és ereje továbbra sem kiszámítható.