A koronavírus-világjárvány miatt elrendelt korlátozások miatt az online vásárlások felpörögtek, ezért a Douglas már tavaly nyár óta vizsgálja, milyen lépésekre lesz szükség.

Az elemzés eredményeként úgy döntöttek, hogy a 2400 parfüméria közül mintegy 500-at felszámolnak, többségüket Dél-Európában. A boltbezárások végrehajtásáról tárgyalásokat kezdenek a munkavállalók képviselőivel. Az átalakítást 2022 őszére fejezik be - írja az MTI.

A Magyarországon 2001-ben megjelent és 22 boltot üzemeltető társaság közölte azt is: a 2019/2020-as üzleti évben 50 százalékkal növekedett online parfümériájuk látogatottsága. Az online bevétel így minden korábbinál nagyobbra, éves szinten 40,6 százalékos növekedéssel 822 millió euróra (300 milliárd forint) emelkedett. A hagyományos boltok bevétele viszont 15,8 százalékkal 2,4 milliárd euróra süllyedt.