Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A Subaru ügyfeleinek márkahűségére építve kezdetben meglévő modelljei, a Legacy, az Outback, a Forester és az Impreza elektromos verzióit kínálja majd - írja az MTI.

Az értesülés szerint a Subaru valószínűleg csatlakozik a Toyota Motor Corp. és Mazda Motor Corp. elektromos hajtáslánc technológia fejlesztésére létesített együttműködéséhez. A Subaru elektromos modelljeinél is igyekszik majd megőrizni a márka sportos, a vezetés élvezetére összpontosító imázsát. (A szlovákok nyúlhatják le az új régiós autógyárat.)

A plug-in hibrid modellek értékesítését azonban már 2018-ban megkezdi a Subaru az Egyesült Államokban. Az európai és ausztrál piacokra bevezetett dízel modellek gyártását viszont 2020-ban befejezi.