Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A SITA légiközlekedési informatikai rendszereket gyártó vállalat értékelése szerint ezer utasra átlagosan nagyjából 5,69 elveszett, sérült vagy jelentős késéssel érkezett poggyász jutott 2018-ban globálisan, ami enyhe növekedést jelent a megelőző év adataihoz képest.

Az európai átlag 7,29, az észak-amerikai 2,85, az ázsiai pedig mindössze 1,77 - idézi az MTI a brüsszeli székhelyű céget, amely elsősorban az átszállások magas számával magyarázta az öreg kontinenst kedvezőtlen színben feltüntető jelenséget.

Az összes esetnek mintegy 77 százalékát a késések, 18 százalékát pedig a sérülések tették ki. A maradék 5 százalékba tartoztak az elveszett poggyászok.

A jelentésből ugyanakkor az is kitűnik, hogy a hosszú távú trend kedvező, mivel tíz évvel ezelőtt még háromszor ekkora volt annak az esélye, hogy egy utasnak nem megfelelően kezelik a poggyászát a légitársaságok.