A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Tesco árbevétele viszonylag gyengén nőtt a cég hazai piacán, Nagy-Britanniában, kárpótlásul a világ többi részén lévő Tesco-vállalkozások továbbra is erőteljesen bővítik értékesítésüket. A hazai piacon 3,5 százalékkal nőtt a forgalom az augusztus 25-ét megelőző 26 hétben – figyelmen kívül hagyva az üzemanyag-eladásokat –, ami valamivel jobb, mint az elemzők 3,0 százalékos várakozása. A féléves átlag a 4,7 százalékos első negyedéves, illetve a 2,4 százalékos második negyedéves adat eredője. A két időszak közötti visszaesést elsősorban az extrém módon esős nyári időjárásnak tulajdonítják az elemzők. A nemzetközi piacon azonban annak ellenére dinamikusan terjeszkedett a cég, hogy megterhelte kasszáját a Fresh & Easy áruházak megnyitása az USA nyugati parti régióiban. A 12 Nagy-Britannián kívüli országban összesen 23,1 százalékkal növelte forgalmát a Tesco, a legerősebb területek: Kína, Malajzia és Thaiföld.