A harmadik legnagyobb amerikai mobilszolgáltatónál az április-júniusi időszakban folytatódott az ügyfelek elvándorlása, így 384 millió dollárra nőtt a szolgáltató második negyedéves vesztesége, miközben a cég bevétele 10 százalékkal 8,14 milliárd dollárra esett vissza.

A Sprint Nextel cash flow-ja 796 millióról 676 millió dollárra csökkent a negyedév során, amely azonban még így is jelentősen meghaladja a 2008 második negyedéves 11 millió dolláros értéket.

A szerdai parkettnyitás után a tengerentúli részvénypiacok 6 százalékos árfolyamcsökkenéssel honorálták a Sprint kiábrándító jelentését. A társaság piacvesztése már évek óta tart, a folyamat nyertese pedig a két legnagyobb konkurens, az AT&T Inc. és a Verizon Wireless. A Sprint Nextelt összesen több mint negyedmillió előfizetéses ügyfele hagyta el a második negyedévben, ezzel teljes ügyféltábora 48,8 millióra csökkent. A Verizon ezzel szemben több mint 87 millió, az AT&T pedig megközelítőleg 80 millió mobiltelefon-előfizetővel rendelkezik az amerikai piacon.