Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A francia székhelyű Schneider Electric végzett az első helyen a legfenntarthatóbban működő nagyvállalatok idei rangsorában. A Corporate Knights nevű kanadai szervezet által összeállított 2021 Global 100 lista vezetője tavaly a 29. volt a vállalat a százas rangsorban.
"A Schneider Electric bevételének 70 százaléka fenntartható megoldásokból származik, és beruházásokra szánt büdzséje 73 százalékát ilyen fejIesztésekre fordítja. A vállalat jól teljesít az etnikai és nemi sokszínűség kapcsán is, illetve az erőforrások hatékony felhasználásában, valamint a biztonság területén" - mutatott rá Toby Heaps, a Corporate Knights vezérigazgatója.
"A fenntarthatóság javítja a teljesítményt, az innovációt és vonzóbb munkahellyé tesz minket. Értéket teremt" - hangsúlyozta Gilles Vermot Desroches, a Schneider Electric fenntarhatóságért felelős alelnöke.
A Schneider Electric az elmúlt öt évben folyamatosan fogalmazott meg egyre ambiciózusabb célkitűzéseket a fenntarthatóság kapcsán. A cég most ismét úgy döntött, hogy tovább gyorsítja fenntarthatósági stratégiája megvalósítását, ennek érdekében hat területen 11+1 konkrét célkitűzést fogalmazott meg, amelyeket 2025-ig kíván teljesíteni.
A klímavédelem kapcsán a vállalat el akarja érni, hogy 2025-ra a bevétele 80 százaléka zöld megoldásokból származzon. Emellett összesen 800 millió tonna szén-dioxid-kibocsátást előznének meg az ügyfeleiknek, illetve az ezer legnagyobb beszállítójuk CO2-kibocsátását felével csökkentenék. A hatékony erőforrásgazdálkodás esetében a termékeikben 50 százalékra növelnék a zöld anyagok arányát, míg a csomagolásokban teljes mértékben megszüntetnék az egyszer használható műanyagok alkalmazását, illetve újrahasznosított kartonnal dolgoznak. A bizalom kapcsán cél, hogy a cég stratégiai fontosságú beszállítói közül valamennyi megfelelő munkakörülményeket biztosítson az alkalmazottai számára, illetve folyamatosan mérik a munkavállalók elégedettségét, hogy mielőbb kiderüljön, ha valaki nem megfelelően viselkedik.
Az egyenlőség jegyében tovább növelnék a nemi egyenlőséget a vállalat minden szintjén és 50 millió ember számára nyújtanának hozzáférést tiszta energiához. A különböző generációkban rejlő lehetőségek teljes kiaknázása érdekében kétszeresére növelik a gyakornokok, illetve a frissen végzettek számára kínált lehetőségeket, valamint egymillió, hátrányos helyzetű ember energiamenedzsmenttel kapcsolatos képzését támogatják.
Elhatároztam, hogy nem fogom kesergéssel kezdeni a cikket, nyafogni arról, hogy mennyire ritkul az élményautó-piac. Főleg azért nem akartam nyafogni, mert egyelőre nincs miért...