A Sony múlt heti bejelentése nyomán, miszerint december 1-jétől kezdi árulni első úgynevezett organikus fényemittáló diódákra (OLED) épülő lapos tévéjét, megindultak a találgatások a technológia kifutásáról. Abban egyetértenek a szakértők, hogy ezzel új korszak veszi kezdetét a lapos tévék történetében. (A 3 milliméter vékony tévé 40 százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint az LCD-k és a plazmák, ráadásul jobban követi a gyors mozgásokat.) A hamarosan debütáló 11 hüvelykes (28 centis) képátlójú készülék ára ugyan még 1700 dollárnak megfelelő jen – ez nagyjából a 40 hüvelykes (100 centis) konkurensek ára –, ám belátható időn belül megjelennek a nagyobb OLED-tévék és áruk is rohamosan csökkenni fog. A DisplaySerach piackutató cég szerint az OLED-tévék piaca a 2008-as 37 millió dollár 24-szeresére, 884 millióra nő 2011-ig, amivel alaposan leveri a 15 százalékkal bővülő LCD-értékesítést. Igaz, még a 92 milliárdos lapostévé-eladásoknak csak 1 százalékát fogja elérni a részesedése.