Vegyes számokat jelentett a Nike

A vártnál nagyobb lett a Nike negyedéves bevétele elsősorban az online eladások bővülésére, ugyanakkor a profitja elmaradt a becsülttől a kiadások növekedése miatt.
Szepesi Anita, 2019. június 28. péntek, 13:53
Fotó: Reuters

Az amerikai sportszergyártó azt közölte, hogy 10,18 milliárd dollár bevételre tett szert a május végével záródott három hónapban, ami 4 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbi 9,79 milliárd dollárt. Szakértők kisebb, 10,16 milliárd dollár bevételre számítottak az MTI híre szerint.

A Nike adózott eredménye 989 millió dollárra, részvényenként 62 centre csökkent a tavalyi második negyedévi 1,14 milliárd dollárról, részvényarányosan 69 centről. Szakértők 66 centet vártak.

A nyereségcsökkenést a cég részben azzal indokolta, hogy növelte a marketingre és új termékek bevezetésére fordított kiadásokat, amelyek együttes értéke 10 százalékkal, 12,7 milliárd dollárra emelkedtek.

HOZZÁSZÓLÁSOK