Világszinten az eladások 12 százalékkal 55 700-ra estek vissza, ebben nagy szerepe volt a Porsche legnagyobb piacának, Európában ugyanis 32 százalékkal 14 ezer darabra esett az értékesítés, ezen belül a hazai piacon, Németországban 28 százalékkal kevesebb, csupán 5 557 autót adtak el.

Csökkentek a kínai eladások is az első három hónapban 10 százalékkal kevesebb, 16 890 autó talált gazdára, ami egyrészt a gazdasági növekedés lassulásával magyarázható, de a fogyasztók az április elejétől csökkenő áfa miatt is elhalasztották vásárlásaikat - olvasható a portálon.

A legnagyobb növekedés az új Cayennél volt, a Porsche nagy SUV-jából 35 százalékkal többet, 18 310-et adtak el az első negyedévben, itt a növekedés részben bázishatásnak tudható be, idén év elején ugyanis már minden piacon elérhető volt az új modell. Legnagyobb volumenben a Macanból adtak el, világszerte 19 795 darab talált gazdára.