Fittyet hányt az USA-ban csökkenő fogyasztói keresletnek a kínai Lenovo, a világ negyedik legnagyobb PC-gyártója, többi piacán ugyanis kárpótolta magát. Az európai, közel-keleti, afrikai régióban például 30 százalékkal növelte eladásait a cég üzleti évének márciusban végződött negyedik negyedében. Emellett az úgynevezett tágabb kínai térségben 18 százalékkal fogyott több Lenovo-termék, mint egy évvel korábban. Ezzel együtt még mindig az amerikai kontinensről származik a vállalat árbevételének 27 százaléka. A Lenovo negyedévi nettó nyeresége több mint kétszeresére, 140 millió dollárra nőtt, a bevétel 13,5 százalékkal, 3,7 milliárd dollárra bővült. Az éves profit a 2007/2006-os üzleti évben elért eredmény háromszorosára, 484 millió dollárra ugrott. Darabszámban 22 százalékkal nőttek a vállalat eladásai, szemben az ágazat 16 százalékos átlagával.