Ezt hozza 2020 a Digi csatornakínálatában

2020. január 1-jei hatállyal az AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE) megállapodást kötött a Digi televízióval kilenc televíziós csatornájának terjesztéséről - jelentette be az AMC.
Domokos Erika, 2020. január 2. csütörtök, 08:54
Fotó: Getty Images

A most létrejött megállapodás értelmében januártól az AMCNI CNE kilenc csatornája szerepel a DIGI kínálatában, ezek a Sport1, Sport2, az AMC, a Filmcafé, a Spektrum, a TV Paprika, a Minimax és a CBS Reality, illetve az újdonságnak számító JimJam, amely először látható a DIGI háztartásaiban - írta közleményében az AMC.

Nagy örömünkre szolgál, hogy megnyugtathatjuk a Sport1, Sport2, az AMC, a Filmcafé, a Spektrum, a TV Paprika, a Minimax és a JimJam nézőit, hogy kedvenc műsoraikat az eljövendő években is követhetik a DIGI kínálatában. Hosszú együttműködésre tekinthetünk vissza a DIGI-vel, és ez a megállapodás további évekre biztosítja üzleti kapcsolatunkat - nyilatkozta Málnay B. Levente, az AMCNI CNE ügyvezető alelnöke.

"Terveink mindig arra irányultak, hogy ügyfeleink számára a legfejlettebb technológiákat a legvonzóbb áron biztosítsuk és olyan gazdag televíziós csatornaválasztékot kínáljunk, melyben mindenki megtalálhatja a számára leginkább megfelelő tartalmakat. Az olyan hosszútávú partneri együttműködések, mint például az AMCNI CNE-vel megújított megállapodásunk, lehetővé teszik számunkra, hogy ezt a filozófiát a jövőben is megőrizzük és e stratégia mentén haladjunk tovább legfontosabb piacainkon. Az AMCNI CNE-vel kötött, gazdag televíziós tartalmat kínáló partnerségünk folytatása a magyarországi ügyfeleink javát szolgálja, akiknek a DIGI továbbra is az egyik legjobb fizetős TV szolgáltatást nyújtja a helyi piacon" - mondta el Dragoș Spataru, a DIGI Kft. és az Invitel Zrt. ügyvezető igazgatója.

A DIGI-vel zajló tárgyalásoknak köszönhetően Romániában is meghosszabbította csatornáinak terjesztését az AMCNI CNE, így 2020. január 1-jétől változatlanul elérhető marad a nagy népszerűségnek örvendő Minimax, a TV Paprika és a Filmcafé is. Új elemként és szintén 2020. január 1-jétől, az AMC és a JimJam is elérhetővé válnak a romániai RCS/DIGI kábeles és műholdas rendszerein keresztül a szolgáltató háztartásaiban - írták a közleményben.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

europeer, 2020.01.02 10:35

Mi a faxt arcoskodnak a TV-csatornák? Örüljenek, hogy még valaki nézi a reklámok közé szorított sz@rokat.
Ingyen kellene minden olyan rohadék csatornát adni, amelyik reklámokkal zúzza a nézőket.
Szoktam olvasni a nézettségi adatokat, és azt látom, hogy jó nagy hülye, aki tévében reklámoz.
A legjobb nézettség is 1,5 millió, és ez ritka. A legtöbb műsort 250 000-500 000 néző lesi, és azok is elkapcsolnak, kihúznak a reklám alatt. Ezért pedig 10-100 milliókat fizetnek a reklámozók.
Jó nagy marhák.
Arról nem is beszélve, hogy egy Magyarországon gyártó külföldi multi éves reklámköltése 10 milliárd huf fölött van, de az éves munkabér kiadása nem éri el 4 milliárd forintot.
Ez mekkora szemét, hogy többet költ reklámra mint munkabérre.
És a hülye melós elhiszi, hogy nem tud többet fizetni a tetves cég.
Megérdemli a sok idióta.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html