Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A lapos televíziók értékesítése 31,3 százalékkal nőtt Japánban az egy évvel korábbihoz képest februárban. Legutóbb augusztusban mértek hasonló ugrást, akkor 35,5 százalékkal szálltak el az eladások - derül ki a tokiói BCN piackutató intézet adataiból. Értékben mérve 14,3 százalékkal nőtt a boltok forgalma, ami szintén féléves csúcs. Szakértők szerint az örvendetes folyamatnak az árak elmúlt hónapokban tapasztalt jelentős csökkenése ágyazott meg. Optimista elemzők szerint a jelenség a fogyasztói elektronikai piac feltámadásának kezdete lehet. Japánban egyébként 60 millió tévékészülék lecserélése várható a digitális földfelszíni sugárzás 2011-es elindulása előtt.