Újabb belépési kísérletet tesz az orosz piacon a Coors, a Carlsberg viszont szigorú szabályozásokkal és szűk esztendővel néz szembe - jelenti a Russia Today.
A Carlsberg forgalma 10-13 százalékos visszaesésével számol idén Oroszországban. Az orosz sörpiac 40 százalékát uraló sörgyár a kormányzat kemény intézkedéseinek áldozata, amely széleskörű alkoholellenes kampányba kezdett. Ennek részeként megtriplázták a sörökre kivetett jövedéki adót, és egyéb intézkedéseket is foganatosított az alkoholfogyasztás visszaszorításának érdekében. A moszkvai gazdasági minisztérium tervei között szerepel a 0,33 literesnél nagyobb kiszerelésű sörök forgalmazásának betiltása, valamint a sör-árusítás tiltása a legnagyobb forgalmat bonyolító piacokon és kioszkokban.
Az amerikai-kanadai illetőségű söripari óriás, a Molson Coors Brewing Campany ennek ellenére lát fantáziát az orosz piacban és az MBC orosz palackozó üzemébe költözik - jelentette a Kommersant.
Az orosz palackozóval kötött megállapodás 2025 végéig szól és ennek értelmében a Coors használhatja a Moszkva melletti palackozó üzemet, valamint az MBC értékesítési csatornáit is. A Coors nagyszabású marketingkampányba is kezd, amely 3 év alatt 8-10 millió dollárt emészt majd fel.
Ez lesz a Coors második az orosz piac meghódítására tett kísérlete, az első sikertelen volt 2005-ben.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.