Jó üzlet a luxus

A Hermés francia luxusmárka bevétele 11,2 százalékkal nőtt az idei első fél évben, árfolyamhatások nélkül számolva.
Domokos László, 2018. július 20. péntek, 17:25
Fotó: Reuters

A párizsi székhelyű divatcég pénteken azt közölte, hogy a január-júniusi időszakban a bevétele, az árfolyamváltozásokat figyelembe véve, 2,853 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,713 milliárd euróról, ami 5,2 százalékos növekedés.

A Hermés franciaországi eladásai - árfolyamhatások figyelembe vétele nélkül - 8,2 százalékkal, 390,3 millió euróra nőttek, Európa többi részén együttesen 5,3 százalékkal, 500,7 millió euróra emelkedtek - írta az MTI.

Az eladások Japánban 6,8 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig - Japánt leszámítva - 14,9 százalékkal nőttek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladása 8 százalékkal nőtt a fél évben. Ez a termékcsoport adta a Hermés teljes eladásainak csaknem a felét. A konfekció és kiegészítők eladásából származó bevétel 16,7 százalékkal, a parfümeladás 14,9 százalékkal bővült.

HOZZÁSZÓLÁSOK