Nőtt a francia luxusmárka forgalma

A Hermés francia luxusmárka bevétele 12 százalékkal nőtt az idei első fél évben, árfolyamhatások nélkül számolva - írja az MTI.
Szabó Dániel, 2019. július 23. kedd, 12:29
Fotó: AFP

A párizsi székhelyű divatcég keddi közlése szerint első félévi bevétele az árfolyamváltozásokat figyelembe véve, 3,284 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,853 milliárd euróról, ami 15,1 százalékos növekedés. A Hermés franciaországi eladásai 4 százalékkal, 405,8 millió euróra nőttek, Európa többi részén együttesen 8,8 százalékkal, 544,6 millió euróra emelkedtek.

Az eladások Japánban 16,2 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig - Japánt leszámítva - 21,1 százalékkal nőttek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladása 16 százalékkal, 1,652 milliárd dollárra nőtt az első hat hónapban. Ez a termékcsoport adta a Hermés teljes eladásainak közel felét. A konfekció és kiegészítők eladásából származó bevétel 18,4 százalékkal 754,6 millió dollárra, a parfümeladás 3,6 százalékkal, 158,7 millió dollárra bővült.

A Hermés várhatóan szeptemberben ismerteti fél éves profitjára vonatkozó adatot.


HOZZÁSZÓLÁSOK