Így akarja lenyomni az Audi a BMW-t és a Mercedest

Júliusban már a járványvédelmi korlátozások ellenére is több autót adott el világszerte az Audi, mint egy évvel korábban - tájékoztatta az autógyár értékesítési igazgatója Hildegard Wortmann, a Heilbronner Stimme lapot az MTI szerint.
Szabó Zsuzsanna, 2020. augusztus 7. péntek, 21:10
Fotó: Audi

A lap szombati számában megjelenő interjúban az értékesítési igazgató elmondja, hogy a második negyedévben közel negyedével, 354 ezerre estek vissza az Audi autóeladásai, elsősorban az európai üzemek és kereskedések járványvédelmi leállítása, illetve bezárása miatt. Kínában azonban az eladások ezalatt az idő alatt mintegy negyedével emelkedtek. Április és június között például minden második eladott Audi Kínában kelt el.

Júliusban az Audi eladásai már úgy három százalékkal 160 ezerre emelkedtek világszerte.

Az Audi az elmúlt években a prémium modellek piacán a harmadik helyre szorult vissza a Mercedes és a BMW mögött. Wortmann elmondása szerint az Audi ezen a helyzeten modellpolitikájának a tömegtermékektől való még nagyobb mértékű eltávolításával, a luxusmárka-arculat megerősítésével kíván javítani. Erősíteni tervezik emellett a fiatalabb generáció, mint új vásárlói célcsoport megszólítását is, akik "fogékonyabban viszonyulnak a technológiai, formavilágbeli és digitalizációs trendekhez".

Az értékesítési igazgató közölte, hogy az Audi az év végére piacra viszi a márka további sorsa szempontjából ikonikus jelentőségű elektromos E-Tron GT modellt. Az elektromos E-Tron SUV modellből az Audi az idén már 22 ezret értékesített.

HOZZÁSZÓLÁSOK