Az Anheuser-Busch InBev, a világ legnagyobb sörgyártója életet akar lehelni vezető márkája, a Budweiser forgalmába, ezért egyebek mellett ingyen sörkostolókkal várja a vendégeket a jobb amerikai bárokban és vendéglőkben - jelentette a Reuters. Az első félmillió szerencsés fogyasztó részesülhet a kedvezményben a következő hetekben. A cég elsősorban a fiatalabbakat akarja rászoktatni a sörivásra. Az akciót akkor indítják, amikor a legutóbbi felmérések szerint kezd élénkülni a szórakozóhelyek és a vendéglők forgalma a válság okozta mélypont után. Az Anheuser-Busch ennek ellenére úgy látja, hogy "kihívásokkal küzd" a piacon. A tervek szerint a következő hétben a Budweiserre koncentrálnak: a reklámbüdzsé 90 százalékát ez a márka kapja a szokásos 35-40 százalékkal szemben. A belga InBev és az amerikai Anheuser-Busch 2008-as összeolvadásával létrejött vállalat az elmúlt években attól is szenvedett, hogy a megmaradt vevők jobban fogták a pénzt, ezért az olcsóbb söröket kínáló gyártókhoz pártoltak. A cég ennek ellenére a közeljövőben bizonyos piacokon kénytelen lesz emelni termékei árát.