Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A Ford almussafesi gyárában ebben a hónapban ez már a második alkalom, amikor leállították a termelést, amint erről korábban megállapodott a munkáltató és az egyik legnagyobb dolgozói érdekképviselet, a Spanyol Munkások Általános Szövetsége (UGT).
A november és január közötti időszakra úgynevezett ideiglenes foglalkozási szabályozást (ERTE) fogadtak el, amelyben rögzítették, hogy a járműgyártó részlegen összesen kilenc, a motorgyártó részlegen pedig tizenhárom napon szünetel a termelés ebben a három hónapban.
A vállalatnak nehézségei vannak, amelyek hatással lesznek minden európai üzemre - közölte Carlos Faubel, az almussafesi üzemi tanács elnöke az El País című országos spanyol napilappal, miután előző nap az európai cégvezetés Kölnben tárgyalt a vállalati érdekképviseletekkel.
Az újság által közzétett céges jelentés szerint január óta 1,5 százalékkal esett a Ford európai értékesítése, amellyel a márkák között a harmadik helyen áll a Volkswagen és a Renault után.
Almussafesben mintegy 7600 embert foglalkoztat a Ford, a gyárban összesen több mint 1800 járművet szerelnek össze naponta.
A valenciai autonóm kormány a jövő évben költségvetéséből 23,3 millió euró támogatást nyújt a területén működő üzemnek, amelyet ezzel együtt összesen 54,3 millió euróval támogatott 2016 óta - írta az MTI.
A flexibilitás új korszakát hozta el a világjárvány a munkaerőpiacra, ami felértékeli a minőségi HR-szolgáltatásokat.
Érdekes cikket adott ki a Die Welt magazin a Center Automotive Research érdekes statisztikáiból, ami a Németországban forgalomban lévő autók számát és megoszlását vizsgálta, konkrétan...
matyi2010, 2018.11.16 20:37
A világ autógyártása még drasztikusan növekedni fog, nem gyártanak elég autót csak nem ott és nem abból amire szükség van.
A Ford és Spanyolország elég rossz kombináció. Az EU déli tagállamai, Spanyolország-Portugália-Olaszország-Görögország az eurónak köszönhetően gazdasági válságba,jelenleg évtizedekig tartó stagnálásba kerültek. Remélhetően nem jön még nagyobb probléma. A termelés, az export túl drága lett, a helyi vásárlóerő meg nem elég az erős importnyomás mellett a helyi gazdaság életben tartására. 700 ezerrel gyártanak kevesebb autót mint 20 éve.
A Ford szintén nem szerencsés. Régóta fontolgatja a kivonulást Európából, a világ többi részén is leépítésben, visszaesésben van. Nem lepne meg, ha önálló cégként nem érné meg a 2025-t.
Egyébként a tavaly gyártott 97 millió autó még alaposan, évi 2-3%-kal növekedni fog, de a növekmény már alternatív hajtású lesz. 2030-2040 körül évi 150 millió autónál áll be az egyensúly.
A világon most 1,4 milliárd autó van, 20 év utáni cseréje évi 70 milliós gyártást igényel + az idő előtti csere (kb 20%) + a bővülés
Ha 2,5-3 milliárd körül beáll az egyensúly, még a 150 milliós gyártás is kevés lesz a szükséges elhasználódás miatti cseréhez.