Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Újabb részeredmény jelent meg az amerikai kormány autóvásárlási kedvezményének értékesítési adatairól, ami azt mutatja, hogy a japán márkák jöttek ki jól a roncsprémiumból. A hárommilliárd dolláros keretből 2,88 milliárd felhasználásával valamivel több mint 690 ezer autót adtak el az erre felhatalmazott kereskedők, a legtöbbet a Toyota viszonteladói értékesítették.

A világ legnagyobb autógyártója 19,4 százalékkal részesedett a csereprogramban elkelt új autókból, a második helyen a General Motors áll 17,6-tal, a harmadikon a Ford 14,4-gyel. A Honda 13, a Nissan 8,7, a Chrysler 6,6 százalékot hasított ki a tortából.

A típusok sorrendjét a Toyota Corolla vezeti, második a Honda Civic, harmadik a Toyota Camry, negyedik a Ford Focus FWD - derül ki a közlekedési minisztérium adataiból. Az első tízben további négy japán modell található: a Nissan Versa a hatodik, a Toyota Prius a hetedik, a Honda Accord a nyolcadik, a Honda Fit (Európában Jazz) a kilencedik.