Jégkrémbe nyúl a Nestlé

A Nestlé SA fel kívánja vásárolni a Mövenpick jégkrém-részlegét - jelentette be a cég csütörtökön. A társaság ezzel az akvizícióval próbál lépéselőnyt szerezni az Unileverrel szemben a fagyos piacon.
Kummer Krisztián, 2003. január 23. csütörtök, 14:49
Fotó:

A svájci Mövenpick éves forgalma 300 millió svájci frank körül alakult, nagyrészt a külföldről kapott licenszdíjakból. A Nestlé nem közült semmit a vételárról, az elemzők 150 és 200 millió svájci frank közötti vételárra számítanak. A társaság további akvizíciókat is kilátásba helyezett, ám lassan már nem marad célpont, hisz a Nestlé már birtokolja a Schöllert, valamint a Haagen-Dazs észak-amerikai részlegét is.

HOZZÁSZÓLÁSOK