Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A francia cég által kedden közölt adatok szerint az árbevétel 15 százalékkal 9,88 milliárd euróra emelkedett a március végével záródott három hónapban.

Elemzők némileg kisebb, 9,55 milliárd eurós negyedéves bevétellel számoltak.

Az LVMH márkák tucatjait, a Louis Vuitton táskák mellett például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát egyesíti.

A cég forgalma valamennyi fontos piacán, Ázsiában, Európában és az Egyesült Államokban is nőtt az első negyedévben, ugyanakkor a vállalat arra figyelmeztetett, hogy továbbra is bizonytalan az üzleti környezet, és "nem biztos, hogy az első negyedév trendje kitart az év végéig".

Az LVMH tavaly rekordnagyságú bevételt és profitot ért el - számolt be az MTI.